ElifEcrinnn Kızım 4 Aylık oldu sallamaya çok alıştı sürekli sallıyorum yoksa uyumuyor sallamayı bırakınca uyanıyor nasıl unutturabilirim sallamayı çok zorlanıyorum böyle?
Cglccl ElifEcrinnn ElifEcrinnn biz de 4aylığız gazlı diye hep sallardım ancak uyurdu.şimdi ayağıma koyuyorum sadece mızmızlandığında yavaş sallıyorum tabii ‘buzuki Orhan’ kolik bebekler için olan müziği de açıyorum,sakinlediğinde bırakıyorum bir haftadır iyi gidiyor umarım tamamen bırakır🙏🏻🙏🏻 Biraz zor olacak ama deneyebilirsiniz ☺️
Kiziveannesii Yol yakınken bıraktırmak İÇİN elinden geleni yap canım 16 aylık olucaz bide hep benimle tek diye kimsede uyumaz bi benim ayağımda uyur babası sallasın kalkar gelir
ElifEcrinnn Kiziveannesii ben de aynı sürekli benimle beraber tekiz kimseye gitmez. Kucağımda emzirirken bile sallıyorum sallamazsam emmiyor memeyi ağlıyor. Nasıl alıştı böyle anlamadım cok da sallamıyorum bu aralar daha fazla alıştı. Bir çözüm bulmam lazım artık buna.
ElifEcrinnn emsare evet öyle malesef😔 ama nasıl yapacağımı bilmiyorum tecrübeli anneler yardımcı olurlar inşallah ☺