eda-hira44 kızım aynıydı geçti dedik çok şükür dedik 2,5 yaşında 1 haftadır geri döndü kabus. Akşama kadar stresten kendimi sıkıyorum devamlı derdini anlayıp gönlünü yapmaya çalışıyorum durmadan bir sorun bulup ağlıyor bulamazsa sebepsiz ağlıyor. Can sıkıntısından ne istediğini de bilmiyor ağlıyor.Mesela giydiğim şeye takıyor kafayı, reklamlara takıyor, yamulan fotoğraf çerçevesine takıyor ağlıyor. Akşama kadar ilgileniyorum fazla ilgi mi bu hale getiriyor anlamadım çözemedim ben bilmiyorum huysuz ve devamlı ağlayan çocuk zor. Sulu boya parmak boya kes yapıştır etkinlik yap oyun oyna halay Çek parka götür tv izle ne yaparsan yap aynı:)) Allah canlarını sağ etsin biraz da sakinlik Uysallık versin :) bu arada benimki de aynı asla susmaz bayılacak kıvama gelir yine de susmaz kendi haline bırakamıyoruz o yüzden