SeninAnnenBirMelektiYavrm Kiziveannesii bende seffaf plak taktırıcam. Ama 20likleri çektirmem gerekiyor çok korkuyorum 😟 sende çektirecekmisin
Senemmm11 SeninAnnenBirMelektiYavrm benim öyle oldu alt üst inci gibi olöuştu dişlerim altta bi 20lik çıkmaya çalışıyor çıkacak yer de yok altları komple bozdu yine hepsi üst üste bindi. Geçenlerde de üstteki 20lik dişim ağrıyordu inşallah üst tarafı bozmadan çıkar yada çıkmaz bilmiyorum artık ya çok üzülüyorum yıllarca ağzımda tel ile kaldım düzelsin diye bide o kadar para ödedim inşallah bozulmaz üstlerde
Mircet Senemmm11 11 sene önce 5 bine taktirmistim bozukluğun derecesine bağlıdır 😂 kuzenim daha yeni taktırdı fomarada 5 bin kusur ama çok hafif bi yamuklugu var
SeninAnnenBirMelektiYavrm Senemmm11 ben ilk tel taktırdım 20likler çıkınca altda üstte bozuldu. Simdi seffaf plak taktırıcam 20 likler tamamen çıktı ama yine bozulur diyor
Kiziveannesii Mircet benimde köpek dişim geride çıktı yani iç tarafta önden boş gibi duruyor nerde taktırdı kuzeniniz
Senemmm11 Mircet derecesine görede olabilir ama benimde kötüydü baya üstte 1 tane vardı gerideydi alttakiler komple üst üsteydi. Düzelmişti ne güzel 20lik çıkmaya çalışınca tekrardan bozdu altları şimdi yine hepsi üst üste bindi 😒😒
Senemmm11 SeninAnnenBirMelektiYavrm çektirmek lazımmış işte ama gömülü olduğu için cerrahi işlem lazım benimkine hem çok pahalı hemde korkuyorum 😂
Kiziveannesii SeninAnnenBirMelektiYavrm bilemiycem canım benim de biri çıktı diğeri çıkıyor hiç öyle bişey demediler