Glsm01 eğer bebeğiniz kolikse bence hiçbir ilaç işe yaramıyor eltimin öyleydi ne kadar gaz damlası varsa kullandı asla geçmedi 3 aydan sonra kendi kendine düzeldi. Benim bebeğimde şuan 3 aylık ilk başlarda sık olmamakla beraber yinede gazı oluyordu bağırsak düzenleyici kullandı probiyotik forbiome minies diye bi damla o iyi geliyordu yada ben valla çocugu onume yatırıyordum sabahtan akşama kadar karnına masaj yapıyordum bebe yağıyla ovalıyordum ayaklarını bisiklet sürer gibi hareket ettiriyordum derken günü atlatıyorduk bir şekilde