Kbrclk77 bebeğim 4 aylık olacak. Aynen 10. Gün sonrasında bebek aknesi bunlar geçecek dediler 3 4 ay içinde geçer dedi 4 farklı doktor:) hala yüzünde sivilceleri var ve tüm vücudu egzama:( daha kötüydü yavaş yavaş daha iyiye gidiyor. Bembeyaz teni var çok da hassas. Zamanla geçer endişe etme, ben çok ettim. Alerji değil diyorlar ama ama yorumlardaki alerji belirtilerinin hepsi var bebişimde. Doktorlar da bunu biliyorlardır herhalde. Bu arada pütürlü olan yerleri mustela yüz kremi ile nemlendirebilirsin belki, ben de daha iyi olmuştu.