Bus1646 İyi geceler mikrodalga fırın almak istiyorum. kullananlar fikir verebilir mi hangi marka almalıyım , hangi özellik önemli , ızgara özelliğine gerek var mı vs ? Şimdiden teşekkür ederim
Esmahmettt Bus1646 ben kullanıyorum çok memnunum çok pretik bi alet bence markası arçelik benimkinin ızgaralı değil ilk defa duydum inanın ızgaralısını
Bus1646 tazeannee_ peki neye dikkat etmeliyim ? Mesela gücü (W) kaç olsun düşük olması mı iyi yüksek olması ? Yüksek olunca elektrik mi çok yakar
tazeannee_ Semrasvs aa evet canım a 101 e gelmiş ben bi mağazadan almıştım 700 e geldi eve kutusundan A101 garanti belgesi çıktı 😂😂🤦🏻♀️ Aha dedik kandırıldık A101 in sitesinde 500 TL’ydi😂
tazeannee_ Bus1646 ben hiç düşünmedim canım oralarını ben beğendim sadece kendimiz almadık hediye aldı kayınbabam😂
Semrasvs tazeannee_ A101den alıp mağazada satışa yapmışlar var öyle uyanıklar TV felan geliyor atiyom 3 bin Kendi alıyor 4 satiyo
tazeannee_ Semrasvs valla canım sonra dedim neyse hayırlısı böyle zaten hediye alındı😂bidaha dikkat ediyoruz
Deletedmom5284 Benimki vestel, idare eder, Vestel markasını hiç sevmem, işimi gördüğü için değiştirmedim, yeniden alsam arçelik beko falan alırım