Bende kızım 8 aylıkken başladım şuan 19 aylık ve bimin altınkılıç kefir sade olandan başkasını almıyorum hoşumuza o gitri bi kaç marka denedik ama beğenmedik gece yatacağında yarım çay bardağından az fazla içirip yatırıyorum önce haftada 2 3 veriyordum ama şimdi gün aşırı hatta bazen üst üste hergün bile veriyorum çok faydalı zaten