33 günlük oğlum emdikten sonra gazını çıkarıyor bşr miktar fazlasını kusuyor, tamam bu normal ama biraz daha geçtikten sonra fışkırma tarzı değil de daha da kusmaya devam ediyor sonrasında rahatlayıp uyuyor, çocuğu böyle olan var mı doktora götürmeli miyim, kontrolümüze 10 gün var daha gitsem mi erken bilemedim