Sudee96 Bebeto_Be benim bebe de 2 aylık doktor kendi uyanıp ağlar uyandırma dedi uyandırmıyorum kendi 4.5 saat sonra ağlıyor zaten 5 saat iyi bence sorun olmaz
YgmrEzel Bebeto_Be hayır gerekmez sarılık atlatılınca ve bebeğin kırkı çıkınca kendi haline bırakın gece uykusu düzene girer uyandığında uzun süre doyurun yeterli
hulyaninardeni Bırak kendi uyansın acıktığında uyanıyo zaten ağlamaya başlıyor o yüzden uykusunu bölemeyin bence
Bebeto_Be hulyaninardeni aynen bi kaç denedim uykusu dağıldı gaz çıkarma falan yapıyoruz derken ama bu seferde aç mı kalıyor diye üzülüyorum
happyteacher Benimki de 2 aylık. Çok uymadığı için uyandırmıyoeum. Nasıl 5 6 saat uyuyor bana da akıl verin geceleri uyumuyor özellikle. Çok sıkıldım artık
Bebeto_Be happyteacher gece gündüzü ayırt etti galiba yatmadan ışığı kapatıp loş gece lambasını açıyoruz birde eşim bi koltukta ben bi koltukta ortaya bebeğim yatağımı çekiyoruz kokudan ayrılmasın diye hafif hafif ağladığında sallıyoruz uyuyor