Ne yapsak düzen tutturamadık doğduğundan beri. Ne erken yatırmak, ne erken kaldırmak, ne rutinler. Hiç biri fayda etmedi. Artık son günlerde öğlen uykusu uyuyunca gece uykusu 1 e kalıyor. Öğle uykusunu da 13:30-15:30 arası yapıyor. Ve gece. 1 de uyuması da yatakta 2 saat debelendikten sonra zorla. Acaba öğle uykusunu bırakabilir miyiz. Hatta dün öğle uykusu uyutmaya yollanmadım hiç. Kendi de istemedi. Bir de akşam misafir geldi piyangodan. Onları da görünce 10:30 a kadar oturdu hiç uyku istemeden. Uyuduğunda saat 12 oldu yine. Sabah da 9:30 da kalkmıştı yani. Bu kadar erken öğle uykusunu bırakan bebiş gördünüz mü hiç? Biz ilk mi oluruz ? 😂