Bebeğim 3 ay 8 günlük.
1 gün durup 1 gün yıkıyorum. Hemen hemen her gün üstünü değiştiririm.
Atopik cilt olduğu için şampuanı Mustela Stelatopia. Lif ve sünger maalesef kullanamıyoruz cildi çok hassas. Elle temizlik yapıyorum. Duş sonrası bebe yağıyla masaj yapıyorum, her duş ve her bez değişiminde Penaten pişik kremini sürerim. Yüzüne Mustela Balm kullanıyorum. Saçlarını gün içinde sık tararım (şu ana kadar Konak sorunu yaşamadık), kulağını her gün temizlerim, bebek makaslarıyla 3 günde bir tırnaklarını keserim. Dışarı çıkıyorsak dalin kolonyasını sıkarım o kadar 🤓