Arkadaşlar bugün sağlık ocağından kan damlası verdiler ama kakada kan olabiliyormuş kullanan bunu belirtmiş bende kullanmak istemiyorum sağlık ocağından d vitaminide verdiler çocukta kabızlık yaptı kullanmadım bende bida kabızlığı geçti bu vegaferon kan damlasını kullanmasam bşy olur mu çocuk doktoruna gidip daha kalitelisini kullanmak istiyorum