Prenses21 kullanmadım onu bilmiyorum. Kuzenim eczacı o hametan ve travazolu önermişti. Zaten doğduğundan beri sudocrem kullanırım hiç pişik olmazdı. Geçen ay diş çıkarırken ishal olmuştu. Sudocrem sürmeyi unutmuşum. sadece 15 dkda resmen yanık olmuştu kızımın poposu. Hametan ve travazol hemen toparladı bir de dediğim gibi altını sık sık yıkamanız ya da pamukla silmeniz gerek ve asla nemli kalmamalı.