Pamukanne1 oğlum şuan 17 ayın içinde ve çok daha ufakken izlemeye başladı ve o kadar karşıydım ki ekrana anlatamam. Ama yemek yemiyo aç işim oluyo aç ağlıyo aç derken artık neredeyse gün içinde uzun vakitler izlemeye başladı ve konuşması diğer ayında olan bebeklere göre geriden geliyo 1 1 buçuk aydır kesinlikle ama kesinlikle açmıyorum. Ve gerçekten aşırı pişmanım.