Merhaba, oğlum 6 ay 20 günlük sadece 3 ay anne sütü alabildi şu an hipp mama ile besleniyor 20 gündür ek gıda veriyorum..Ev yapımı yoğurt içine kayısı ve muz ezerek yediriyorum çok seviyor..Bebek tarhanası , ve havuç patates kabak üçlüsünü buharda haşlayıp ezerek püre haline getiriyorum..Ama artık 7 aylık olucak ve daha çok çeşit vermek istiyorum fikir almak için yazdım..Sizler günde kaç öğün ve hangi sebze meyveleri veriyorsunuz ?