ya allah aşkına şu sitedeki reklamlardan gelen reklamı kapatamamaktan yorum yapacakken özllikle durup kalması dakikalarca kapanma işareti gelmemesi programı kapatıp açmak ya neyin kafası bu acaba adminler düzeltin artık happy momda aynı keza neden bu sorun giderilmiyor anladık reklamsız dönmüyor da reklamı kapat seçeneği neden gelmiyor ne bu sıklık ya