Merheba arkadaşlar ilk kez yazıyorum bi sorum olacaktı kızım 17 aylık yemek pek yemiyor sürekli emiyor ve ben bundan çok sıkıldım artık oturup ağlicam sürekli emdiği için göğüsüm eskisi gibi sert değil yumuşak çöktü süt yetmiyor galiba 5 dk bir tarafi emip aonra diğer tara geçiyor sürekli böyle ama kızım memeyi emizik yapmış ben olmasam sürekli ağlıyor kafasını yere vuruyor uyumuyor yanına uzanarak 2 3 saat emziriyorum öyle uykuya dalıyor kriz geçiricem😬 neden böyle oldu ne yapsam düzelmiyor önceki gibi değil yemek de yerdi emzirirdim sütten kesim mi daha erken mi yoksa başka bir yöntem mi denim var bi bilginiz lütfen cevap yazın en azından tek olmadığımı bilim😔