2cocukannesi__ olur bence kesinlikle büyük al zaten birazda çekiyor yıkayınca..hem bol bebekte rahat eder içinde.. ben hep ayına göre aldım bir süre baktım 2 kere anca giydirebiliyorum ondan beridir 2 yaş alıyorum çünkü almaktan bıkmıştım 😂 şimdi buyük büyük aldığım için eskisi kadar almam gerekmiyor