Arkadaşlar oğlum üç yaşında. Bebekken sütü çok seviyordu ondan mı bilmiyorum arka dişlerinde kararma çürük ve oyuntular var🙁 çok üzülüyorum bizzat kendimde fırçalıyorum ama neden böyle oldu bi fikriniz var mı? Tedavisi nedir bir kere götürdüm dişçi koltuğuna oturmadı bile. Ağrısı olur canı yanar diye ödüm kopuyor dolgu vs asla izin vermez ne yapacağım gün geçtikçe de artıyor. Birde arka dişler de düşüyor mu onu merak ediyorum umarım yardımcı olabilecekler olur şimdiden çok teşekkür ederim 💐