aysima06 10 ay 3 gün olduk emekleme yok hala çok tembel kızım 2 gündür ayaklarından itiyorum biraz yol kat ettik sanki uzanıp alabiliyor istediğini ama emeklemiyor hala 😌 sizde durumlar nasıl güzel annelerin minnak bebekleri 🥰🐣
Tazeanneee0 aysima06 biz de 10.ayımıza yaklaştık bizim ki de geri geri sürünüyor sürekli ama koltuğun kenarlarında yavaş yaval yürümeye çalışıyor. Bazı bebekler emeklemiyor. Belki de emeklemeye bilir belli olmaz
Duygusuz aysima06 1 yasında emekleme yok yürümeyi cok seviyor düşüyor tabi cogu zaman elimden tutuyoruz ama Dr lar emeklemeyi önemsemiyor lar 17 18 aylık oldugunda yürümüyorsa sorun olur diyorlar ha birde oturuyor mu oturuyorsa problem yok demişti bizim Dr umuz
aysima06 Seymacr Valla niye bu kadar tembeller anlamadım. Tabi biz alıştırdık altını temizle yemeğini yedir onlar ne yapsınlar yatıyorlar anca üşengeçlik oluyo 😅
aysima06 Tazeanneee0 benim ki 2 ayak üstünde duramıyor bile dik tutuyorum hemen bacakları bükülüyor durmuyor hiç
tugbahy6 aysima06 yaaa Doktora götürdünüz mü 7 aylıkken doktorum kontrol etmişti durabiliyor mu diye durması gerekiyor
Tess07 aysima06 7 aylik bnmkine dönüyor ne karninin üstüne yatio ne ayaklarının üstüne basio yurutecte2 kipirdamio dahi ne ek gıda yiyo
Kinatt Tess07 benimki de 7bucuk oldu emeklemiyor oturuyor desteksiz ve yürütecle geziyor evin içinde ama ek gıda 😬😬😬😬 neler neler yapıyorum zorla yarım çay bardağı yiyor o da video açınca Yarim saat uğraşıyorum 🥲yavaş yavaş alışır inşallah siz de öyle deneyin 🤗
aysima06 tugbahy6 2 gündür sürünüyor canım ama ona kalsa hiç yapmazdı ben 3 gündür baya destek sağladım
aysima06 tugbahy6 hayır götürmedim hastaneye falan kan verdik 9 aylıkken doktor hiç sormadı bile benim de aklıma gelmedi hiç
Melek3335 aysima06 aynı şeyi yaşıyordum takı 11 aylik oldugu anda emeklemeye başladı ve yaşına gircek az kaldı şimdide yürüsün diye bekliyorum onu da eminim yapacak az kaldı hiç düsünmeyin vakti gelince herşey oluyor güzel anne😍😇
tugbahy6 aysima06 10 aylık olmuş ama basmıyor diyorsunuz kaslara bakarlar doktora götürseniz kız niye basamıyor bu demedin mi