Kızlar merhaba benim kızım 14 aylık emiyor kilosuda 12ye yakın fakat ek gıda yemiyor yani kahvaltı da mesela sadece domates zeytin peynir bazen asla pankek yumurta vb şeyler yediremiyorum yemediğine rağmen hergün de pes etmeyip yapıyorum ki yesin sadece yoğurt çorbası ve tarhana çorbası içiyor yemek asla yemiyor arada bulgur pilavı bazen köfte yiyor şuan yediklerini hiç yemiyor sadece çorba ve yoğurt tabi benide emiyor ama çok üzülüyorum memeyi bırakıncada mı böyle olcak diye :( gün içinde nasıl olsa emiyorum diye mi yemiyor anlamadım hele bu aralar sanki yeni doğmuş gibi sürekli emmek istiyor :( ne yapacağım acaba bir gün yermi bilemiyorum