Tgcznp aynisini yasadim bizzat anlatayim. Ben surat kargoya vermistim. Kargom alinmadi. Kargocu surat kargoya goturup subeye koymus. Gunler gecti gelen giden yok. Sonra o sehirde bir tanidigimi kargoya yolladim. Paketin teslim alinmasi ardindan iade kodu ile tekrar kargolanmasi gerekiyormus. Paketimi aldirdim tanidigima sonra iade kodu ile aras kargoyla bana geri geldi. Bu benim kendi yasadigim olay belki ptt kargoda direk geliyordur. İnsallah oyledir de ugrasmazsiniz