menekseyagmr Elif-say 13 aylık oğlum var çok hareketli o uyuduğunda enerji toplamak için hop bende yatağa koşuyorum o yüzden işler kalıyor akşam eşim eve geldiğinde ne yapabiliyorsam o yani evi şu an 💩 götürüyor 😅
Sevvedaa Henüz 12 haftalığız ama hiç bişi yapamıyorum dyson süpürge ve şu büyük kova ıslak mendiller kurtarıcım oldu. Dün bi yardımcı abla geldi sağolsun şuan evimi tanıyamıyorum mis gibi 😁 Rabbim olmayanların yardımcısı olsun güç kuvvet versin
Saziyersin Elif-say hiç yalnız değilsin benim oğlumda 7 aylik topladigim yer anında dağılıyor bu çocuk yürümeden bu halde isek yürüyünce ne halde olacaz diyorum eşime hep
Saziyersin Elif-say kesinlikle yok yani olmuyor bu evibsurekli toplu düzenli çocuklu olan kişilere gibte ile bakıyorum
1ana_2evlat Elif-say Valla evdeyse yapacak kusura bakmasin haftanın 3 günü yarim gün çalışıyor sadece herşeye yardim edecek yani :)
Littlebird Elif-say neredeyse 1 yaşına kadar ne yemek ne temizlşk yapamıyordum. Şimdi 26 aylık daha rahatım. Robot süpürge aldım o işimi çok kolaylaştırdı
Elif-say Kizannesi92 Kizannesi92 amann bencede sen bak çocuğuna vakit geçir sen öğret herşeyi , boşver evi kayınvalidenle mi yaşıyorsun 🤮
Kizannesi92 Elif-say yok evimiz ayrı ama benim kızım hiç uyumayan bir bebek o yüzden yardım için yanımda kızım çok huysuzken geceleri yardım ediyor uyumam için bebekle ilgileniyor falan öyle
Littlebird Elif-say 16 yazarken yanlışlıkla 26 olmuş. Kesinlikle rahatlarsınız yürümeye başlayınca özellikle. Hala bazı günler daha zor oluyor ama bazı günler melek gibi 🥰 kolaylaşan yönler olduğu kadar zorlaşan yönleri de var onu da belirteyim 😅