mrvklncc Kızlar 6ay 16 günlük bebeğim henüz kendiğinden oturmaya başlamadı mama sandalyesine oturtuyorum mamasını öyle yediriyorum yanlış mı yapıyorum anlamadım kimisi kendiliğinden desteksiz oturmaya başlamadı öyle mi yedireceksin diyor kafam karıştı
katatonia mrvklncc bebeğim 5.5 aylıkken mama sandalyesine oturttuk. O dönem hala destekli oturuyodu. Doktorumuzun önerisiydi. Herhangi bi problem yaşamadık. Şu an 7 aylık.
MomKukuleta mrvklncc Ne alaka desteksiz oturması belki 10. Ay olacak bu cocuk o zaman a kadar yemeyecek mı yani. Burada olması gereken cocugun oturur pozisyonda ve başını dik tutabilecek şekilde yemek yemesi. Bu da zaten 5bucuk-6. Ayda oluyor. Yedirmeye devam.😊
mrvklncc katatonia bize çok kısa oturtun 6ayda oturtmaya başlayacaksınız demişti biz de öyle yaptık sağdan soldan konuşuyorlar ne yapacağını şaşırıyor insan
mrvklncc MomKukuleta onlara kalsa yattığı yerden yiyecek zaten millet beni de yedi kendim araştırıyorum sorup ediyorum kim ne derse desin takılmayacağım diyorum yine de aklımın bi köşesine takılıyor işte tereddüte düşürüyorlar beni
MomKukuleta mrvklncc hiç dinlemeyin. Sonucta siz nasıl yemek yersiniz yatarakmı oturarak mı. Öyle hesaplayın. Yatarak yemek yemek Cok tehlıkeli zaten. O sizin cocugunuz kimseyi dinlemeyin. Mantıksızsa annenizi bile dinlemeyin. İnstagram da dr.orcan diye cocuk doktoru takip ediyorum. Her pazar soru cevap yapıyor öneririm. Onada bu soru geliyor sürekli ve dediğim şekilde açıklıyor zaten. Takip etmenizi tavsiye ederim.😊
mrvklncc MomKukuleta evet zaten boğazına takılacak diye korkuyorum. Öneriniz için de teşekkür ederim takip edeceğim ben de 🥰