ballilokmaninannesi altın her zaman değerlidir. O zaman şu kadardı bu zaman bu kadar diye bi düşünceye girmemeli. O zamanın asgari ücreti veya alım gücüyle şimdimi ücret ve alım gücüde bir değil TL bazında bakarken o döneme göre değerlendirmeli şuan ki çeyrek ile 4 yıl önceki çeyrek fiyatını kıyaslaması tutarlı olmaz. Çünkü altın her zaman değerlidir zaten.