Merhabalar. 40 günlük bebeğim var sarılık nedeniyle 2 saatte bir emziriyordum hatta olabildikce 1 saat bile oluyordu. Şükür atlattık ama bundan sonra gece düzeni nasıl olmalıdır sizce? Önceki gibi bir buçuk saate alarm kurup emzirmeli miyim yoksa uyanıp kendi ağlamasını mi beklemeliyim 🤗