Eminegokce07 Bende ikiz bebeklerim olduğu için bebelactan bebivita mamaya geçtim. 1 aya yakın kullandım ama 1 haftadır geceleri aşırı gazları var ve mama yemek istemiyorlar. Mamadan kaynaklı mı bilmiyorum ama Bi kaç gündür farklı Bi mamaya geçtim bunu içiyorlar gazları devam ediyor. Dönemsel Bi sorun da olabilir. Çoklu bebeklerde maddi açıdan da düşünmek gerekiyor. Her bebekte aynı olmuyor bence 1 kutu alıp deneyin derim. Çoğu mamanın içeriği aynı denemek gerekiyor.