Rosaa Ya olmuyor kizlar ,zorlamanin bir anlamı yok . Demekki hazır değil daha . 11 gün oldu nerdeyse ama tık yok .istemiyor . Bezi bağladım akşam tekrar . Kendimi de çocuğu da sıkmanin bir anlamı yok .
Singlemom Rosaa 29 aylık kızım ben çıkaramadım bile bezi çok ağladı çıkaralım hadi atalım diye anlatırken lazımlık aldım asla oturmak istemiyo bağırıyo.yaz aylarına erteledim mecbur
Oznurckose1 Rosaa her bebek farklı kimisi daha önceden hazır olur kimisi farkına vardığında hazır olmak istemez, oğlum 25 aylık daha sinyal almadım sizinki de küçükmüş yaza doğru belki hazır olur 😊
Sarikuzumalp Rosaa Hazır değilse ısrarcı olmamak lazım tabi. Zaten daha erken miş. 2 yaş da tekrar deneyin bence.
Prenses-annesi1 Rosaa benim kızımda 21 aylık bezini çıkartmaya çalışıyor hep çiş kaka diyo ama öylesine geldiğinde söylediğini sanmıyorum kaka derken yaptığını hiç görmedim yaza başlıcam bende yavaş yavaş Allah kolaylık verdin hepimize zorlu bir süreç ☺️
Berna92Z Rosaa benim kızım da 28 aylık çok uğraştım lazimliga oturuyo yapmiyo hemen kalkıyo bitti diyo defalarca altına yapti hep ılımlı yaklaştım ama yok olmadi hazir değil sanırım cok zor bir süreç ya 🥺
Rosaa Berna92Z ya oturmak istese tamam derum ,altına kaçırması önemli değil ama yok oturmak bile istemiyor