6 aylık bebeğim Yedi buçukta akşam uykusuna yatan bebeğim 11 buçukta gözlerini açtı. Normalde hiç yapmazdı sekizde akşam uykusuna yatınca sabah 6 da uyanırdı. Yani arada kıpırdanır sallardım geri dalardı. Ama bu sefer gözlerini açtı ve uyumadı. Şu an oyalıyorum bi saat yorup tekrar uyutacağım. İnşallah bu gece uyanmalarını alışkanlık haline getirmez çok korkuyorum. Bu gece bi istisnadır. Hiçbir ağrısı yok gözünü keyifli açtı.