Seydaylc_ İyi akşamlar hanım lar dişimde kış olduğu için 2 gün önce dişimi çektiler ve kisi temizlediler ama yanağın git gide şişiyo ve sanki taş varmış gibi sertleşiyo başına böyle bişey gelmiş kimse var mı acaba ?
KahramanAnne Seydaylc_ Bu durum normal değil mutlaka arayıp sorun çünkü ben diş yaptırırken sonrasında ağrı olur normal ama Eğer şişme kızarma vs olursa hemen gelin demişlerdi