A vitamininden arındırılmış balık yağı tavsiye ediyoruz , möllers çok uygun değil 4 yaş altına . Ocean marka kullanıyorum oğluma , 15 aylık , doktorumuza da danıştım . Tutti frutti aromalı :) güzel kokuyor ☺️Eczacıyım bu arada . Haftada iki gün bir çay kaşığı olarak veriliyor zaten , 2 yaş öncesinde önerilmeme sebebi , erken ergenliğe sebep olabilme durumu , ama sık balık tüketemediğimiz için bizim doktorumuz önerdi ..