Bebegmveben3 Arkadaşlar dış çektirdim fakat ağrım hala devam ediyor zor bir çekim sureciydi içim dışım ağrı kesici oldu parol iciyorum günde 3kez yanı. Emziriyorum bu arada zararı yok biliyorum ama bukadar ilaç bu çocuğa dokunur mu
Zey6 Bebegmveben3 ihtiyaç halinde bende 4 kez içtiğim oldu. Tek öneri parol alternetifi yok bildiğim kadarı ile. Geçmiş olsun
Selver58 Bebegmveben3 ben sezeryan doğum yaptım günde 4 tane içiyordum zararı olsa bu kadar çok yazmazdı bence günde 1 tane diyebilirdi sizde öyle bence zararı yoktur ☺️
balpetegimeto Bi şey olmuyo bildiğim kadarıyla günde 2 kez etol fort kullanıyodum çok kusuyordu kokulu oluyordu kusmuğu onun haricinde bi eşy gözlemlememiştim
balpetegimeto Bebegmveben3 o da ağrı kesici ama çok daha kuvvetli bi ilaç etken madde gruplandırması var şimdi isimlerini unuttum da parolun değilde diğer grubun ilacı