Bucuruk85 Kızlar doğum yapalı 2,5 ay oldu tenim cildim inanılmaz hassaslaştı ağda yapıyorum tenim morarıyo ruj sürüyorum dudaklarımda uçuklar çıkıyo yara oluyo neden böle oluyor napmak lazım bileniniz var mı