Berilsmommm Kızlar bebeğim ek gıdaya başladı 2 hafta oldu kakası kil gibi kıvamı hep normal mi sizinde öyle olan var mı
Afacanbilocan Tabi bağırsak alışmaya calisir bu süre zarfında kabızlık normal yediğini direk kak şeklinde yapması normal