Konuyla alakalı değil ama bir öneride bulunmak isterim. Ben joie nin bebek arabasını kullanıyorum kemer yeri çok kısa kalıyor ek yaptırıcam e bebeğe gittik sorduk orda çakılan biri de arabayı bilmiyorum ama joie nin oto koltuklarında kemer çok kısa diye çok şikayet alıyoruz dedi Bi görüp deneyip bakın isterseniz