bebeğim 6 ay 10 günlük. bebeğim biberonla savaşıyor vuruyor mama içirirken bana vuruyor ilk başta sütüm az vardı memeyle savaştı. doktor yetmiyor sütün, mama ver dedi. sütüm bitti gitti.. her neyse mama veriyorum 1 aylık olduğundan beri ama kıvranıyor biberona vuruyor yamuluyor mama içerken. gündüz yarım saat 15 dk 1 2 defa uyuyor doğduğundan beri. gece uykuları güzeldi allah’a şükür ama 1 haftadır gece mama içerken de sürekli aynı şeyleri yapıyor. o kadar yoruldum ki mama saati gelecek diye korkuyorum artık