Merhaba kızçeler, 13 günlüğüz emzirdikten sonra altını alıyorum mis gibi beşiğine yatırıyorum gözler çipil çipil bakınıyor😁 biraz uyanık kalıyor bende haliyle uyumak istiyorum ama o uyanıkken uyumak asla istemiyorum birşey olacak diye. Nasıl uyutabilirim bebeğimi? Kendi kendine cok zor uyur gibime geliyor