7 ay 8 günlük oğlum 1 hafta önce test vermişti pozitif çıktı. Ateşi 38.9 a kadar çıktı inmekte tam 1 günümüzü aldı burun tıkanıklığı, öksürük, ishal ve çok az da kusma oldu. Takipli olduğumuz doktorumuz antibiyotik vermişti 5 gün onu kullandık şuan iyi. Doktorumuz dişin ateşi uzun sürmez ve 37 civarlarında olacağını söylemişti umarım yardımcı olmuşumdur.