Geçmiş olsun benim de testim bugün pozitif geldi. 19 aylık oğlum ateşlendi 2 gün önce doktora götürdük kanı temiz çıktı 48 saat içinde geçmezse tekrar gelirsiniz diye eve gönderdiler. Dün benim boğaZım da acımaya başlayınca kesin covid değilizdir ama oğlumun ateşi ya coviddense diye test verdim ve sanırım oda covid. Çok şükür 2 gün sürdü ateşi 2 ayrı doktorla görüştüm ateşi olduğunda dolven ve carpol dönüşümlü ver, d vitamini kullan ve portakal vs tükettir dedi. Sizde sık sık takip edin ateşini ve ateş düşürücü verin başka ilaç vermiyorlarmış zaten bebeklere.