DurununAnnesi03 Sevdanurkesirr aynı dertten muzdaribiz sanırım tabi bizim bebis daha çok küçük 5 buçuk aylık en az 4 5 sene diyen ben iki haftadır adet gecikti kafayi yicem 🤦♀️
Durununannesi3433 DurununAnnesi03 kafayı yemektense neden korunmadınız ki varsa şayet olsa da olur diye bırakılmış olsa gerek hayırlı olsun
DurununAnnesi03 Sevdanurkesirr kesinlikle ya hep söylerken tabi Rabbim bilir en iyisini ama daha çok erken yakın zamanda istemem falan diyodum 🤦♀️ yine de yoktur inşallah😂 rabbim isteyenlere versin inşallah 🤲
Sevdanurkesirr Kadifemsii Bende tam tersi oldu tek kaldıkça kafayı yiyodm kalabalık olsun istiyodm sağolsun annem götürdü beni orda biraz kendime gelmiştim
Selver58 Bence zorluk kolaylık doğacak bebeğe bağlı. Kızım 3 yaş 8 aylık ve oğlum kolik 2 aylık. Böyle zor bir süreç yok kızım büyük olduğu halde yıpranıyorum . Belki bebeğiniz sakin olacak ikisine de yeteceksiniz böyle düşünün 🙏🏻 Allah bilir 🌸
Ahsenvekutayinannesi DurununAnnesi03 böyle dememek mi lazımmış ben hep diyorum da 2 bebem var 3 uncu asla diyorum büyük konuşmuşum evet olmayanlara versin rabbim
DurununAnnesi03 Sevdanurkesirr 40 bitti 43.gun oldum ilk çok değildi ondan tam bi ay sonra oldum eskisi gibi gayet normal yani iki kez oldum sayılır geçen ay sonu olacaktım işte iki haftadır yok 😏 etrafımda çoğu kişi de olmaya başlamışsın düzene girmesi lazım vs deyince benim içimde şüphe daha da büyüdü Bi de bu aralar baş dönmesi canımın biseyler istemesi falan eşimde sen hamilesin herhalde demeye başlayınca bi test aldım bakicam bakalım 🤦♀️🤦♀️
MerveTugram Sevdanurkesirr 21 aylik oglum var ve bugün hamile olduğumu öğrendim Allah bize yardım eder inşallah bacim
DurununAnnesi03 Durununannesi3433 etkili korunma olarak spirali düşündüğüm için adet olmayı bekledim düzene girmediği için de tam tarih kestiremedim illa bi ileri iki geri oldu. Esim kondom istemedi Kendimizce geri çekilmeyi denedik