Uzaybaby Merhaba anneler bebeğim 4 aylık malum atak dönemindeyiz bu süreçte yavaş yavaş uyku düzeni için alıştırmalar yapmak istiyorum. Bebeğim şu an ya emerken uyuyo yada kucağıma alıyorum sırtına hafif pat pat la uyutuyorum. Atak dönemini bu şekil atlatmayı düşünüyorum çünkü biraz huzursuz. ataktan sonra beşiğinde kendi kendine yatması için çalışıcam. Siz neler yapıyosunuz hangi ninnileri dinletiyorsunuz. Banada fikir olsun🌸
Alnalprdha Uzaybaby Ben kolik bebek müziği dinleti yorum iki çocuğuma da kızım 2 yaş hala onla uyur çok kolaylaştırdı işimizi Onun dışında kendim söylerim en sevdiğim atem tütem ben seni sesim de iyidir hani uyuturum hemen 😅
Uzaybaby Alnalprdha Ben doğduğundan beri pış pış sesiyle uyutuyorum ama pek içime sinmiyo bana fazla kafa yoran sesler gibi geliyor o yüzden ninni bulmaya çalışıyorum tabi sevmeside önemli🥲
Mavis34 Uzaybaby benimki ninilere acaip gülüyor gulerken uykusuda kaçıyor 3 ay 3 haftalık 😀 pedegoglarin önerdiği uyku müziği var onu açıyorum emerken hafifte sallıyorum.kucagimda öyle uyuyor
Uzaybaby Mavis34 Kuzum benim ne güzel hep gülsün inşallah 🤗 valla hepsini deniyorum ama oğlum değil benim içime sinmiyo galiba 🤣
Denizzz88 Uzaybaby youtube da ninni yazıyorum zor uyuyan bebekler için piş pişli diye bişey çıkıyo onu açıyorum çok ağladığı zaman hemen sakinleştiriyor onu duyunca direk susup etrafa bakınıyo yani ninniyle uyumasa bile susturuyo onu hemen
Uzaybaby Denizzz88 bende pış pışla uyutuyorum ama sabaha kadar kafası şişiyo sanki çocuğun. Ve bizimde 😂ninni aıyorum ya😅
Uzaybaby Balkizlarim ne güzel bende 40 çıkana kadar hep dualarla uyuttum ama her yer buna müsait olmuyo bence o yüzden ninniye de alıştırmak istiyorum 🥰
Mommysharkdoodoodoodoo Uzaybaby ben kendim söylerdim yanına uzanıp Çamlıbelden çıktım yola, atem tutem ben seni, dandini dandini, fış fış kayıkçı, twinkle twinkle little star, row row yout boat… Bazen türkü söylerdim bazen cem Adrian söylerdim o gün ne eserse kafama.
Mircet Mommysharkdoodoodoodoo çamlıbelden çıktım diyince ağlayan bir kızım var çok duygusal bir kızçe😂
Uzaybaby Mommysharkdoodoodoodoo ahahahaah güzelmiş benim repertuarım pek geniş değil müslümle uyuturum derbeder olur yavrum😂
ArdicEge Uzaybaby spotify da masal ninniler var müge tuğsuz seslendiriyor. Dogdugundan beri oradaki masal ninnilerle uyutuyorum. Hayalim biraz büyüyüp masalları anlaması🙈🥰
Tugba07eylul Uzaybaby hayranım ninni yada süpürge sesi dinleyerek uyuyan bebeklere ben neler neler denedim hiç uyumadı onlarda ilahi dua bile denedim yok zorla sallayarak uyuyor 5 aylık
Uzaybaby Tugba07eylul Benim oğlan her seste uyuyo aslında pusete koyup mutfağa yanıma alıyorum aspiratörü açıyorum uyuyo. Pış pış sesinde veya beyaz gürültülerde hepsinde uyuyo ama yanına açıp sabaha kadar çaldığı için bebişimde dahil hepimizin kafası şişiyo sabaha kadar o yüzden şöyle sakin hoş ninni arayışındayım🥰
Familyboy Tugba07eylul Allah bol sabır versin canım senin işin bayağı zormuş inşallah hep böyle devam etmez yavrucuğun yoksa çok sıkıntı çekersin
Alnalprdha Uzaybaby Küçükse yenidoğan pek ninni sanmıyorum kolik müzik daha etkili pış pış değil ama dediğim
ellerimtombik1 Uzaybaby bizimki normal yani bilemedim normal YouTubedrn açıyorum 😅bir uygulamadan indirdim telime önceden beri onunla uyuyor seviyor hatta bir ara açmıyordum geçen gün açtım daha çabuk uyuduğunu farkedince açmaya devam ettim