cerkezkiz06 Kizlar bebegimin kulagi cok hafif kepce sanki :/ 3 aaylik olduk bant aldim bakalim deneyecegim. Kullanip yorum yapabilcek birileri var midirr
zeynepbali04 cerkezkiz06 kiz bende kullandim ama keske 3 aydan once yapsaydin pek ise yaramadi hala ayni 1 ay hic cikarmadan taktim bir banyo yaparken cikardim yok yani duzelme yok bende artik takmıyorum
cerkezkiz06 zeynepbali04 ya boyle bi bant oldugunu bilmiyodum 🙈🙈 ogrendim kullanmaya basladim. Aslinda kepceligi yoktu ama yatarken kivriliyo kulgi oyle oyle kepce oldu cocum
Pasa27 cerkezkiz06 Benim oglumkide yatmadan dolsya kepçe oldu ikiside ama olsun canlara sağ olsun. Büyüyp rahtsz olursa amalyt yptrrz