Dogum yapalı 2.5 ay oldu kahverengi akıntı gelmeye başladı normal mi acaba
Elif2022 normaldir 40 ı geçtikten hemen sonra olanlar var ben 3 . ayımda regl oldum
Adet belirtilerimin hepsini yaşadım ama sadece lekenme şeklinde 4 5 gün sürdü bitti