Uras21 oğlum 12 aylık, hemen hemen aynı diyebilirim. Oğlumun o kadar kelimesi bile yok. Bana durumu normal geldi. Oğlum da bir iki şeyi biliyor ama nesneleri tanımıyor henüz. Duvar saatimiz var onu biliyor saat nerde diyince bakar eliyle gösterir. Topu var onu biliyor, birkaç böyle şey. Al ver yapıyor, ama dediğiniz gibi kamyon düt düt falan diyip öğretmeye çalışıyorum ama henüz tanımıyor. Anne nerde baba nerde bizde de yok. Bence normal, yapan da vardır illa ki ama endişe edilecek bir şey olsa başka şeyler de olurdu bence.