Kızlar oğlum 22 aylık pztesiden beri ateşliyiz kanda enfeksiyon cıktı antibiyotikğ iğne kullanıyoruz ama bi türlü ateşini düşüremedik düşürüyoruz 1-2 saat sonra tekrar çıkıyo covid den şüpheleniyorum öksürğk tıkanıklık yok varmı cocugu covid geçirenler yazabilir misiniz ?