Selam arkadaşlar 8günlük bebeğim var.sezaryan doğum yaptım ilk bi kaç gün bikaç damla sütüm geldi.ilk doğdugunda güzel emiyordu fakat süt yoktu . O arada aç kalmasın diye kaşıkla , arada biberonla mama verdik. Şimdi sütüm geliyor ama bu seferde bebeğim emmeyi beceremiyor. Böyle olup bu durumu aşabilen var mı ? Lütfen uyguladığınız şeyleri yazın çok moralim bozuluyor.