Azizecakir sütten kesmek için bence erken tabi kendi fikrim normal bir durum bu oğlum çok sık kalkardı ama ayı ilerledikçe azaldı şuan 19 aylık eskisi gibi değil hala da kalkar açlıktan değil alışkanlık oluyor biraz yada diş vs problemi varsa daha huysuz oluyorlar daha düşkün oluyorlar memeye inşallah geçecek bir durum bu 2 yaşına kadar emzirmeyi düşünüyorum inşallah az kaldı bizim süt kesmemize bakalım