Pappink Arkadaşlar ben sezaryen doğum yapalı 1 ay oldu dikişlerim üstü şişti bu durumu yaşayan var mı
Leylaaa93 Pappink tam hatırlamıyorum ama 3 ay kadar şişti üstü başka bir şikayetim olmadığı için önemsemedim sonra kendiliğinden geçti