Kızlar selam ,
Kızım 4 ay 7 günlük, 4 gun önce rutin kontroller ve aşıları için sağlık ocağina gittik. Muayenelerden sonra hemşirelere rota virüsü aşısı için geç kaldık mı diye sordum Bu arada ben Şırnak’ta yaşıyorum günlerdir burada kar yağdı ne araba ne taksiyle ulaşım mümkün olmadı rota aşısını yaptırmak için o yüzden biraz geç kaldık rota aşı olması için 4 gün önce sağlık ocağına gittiğimizde hemşireler bugün yarın yaptırabilirsiniz dedi internetten baktım da 3 ay dolmadan önce rotavirüs aşısı yapılıyor yazıyor biz 4. Ayı doldurmustuk kafam çok karıştı bu konuda deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz çok sevinirim 😐