deletedmom293 Kızlar 50günlük bir bebeğim var dünden beri yüzü ve vücudu hep isilik olmuş bebekler de normal diye duymuştum ama yine de sorayım dedim
Yesimgulcakir deletedmom293 hergun banyo yaptırmayı dene canım 1 hafta bak bakalım geçmezse doktoruna gorursun
Ayseglsarebrk deletedmom293 bence götür doktora yakın bı arkadaşımın kızı 5 aylik ondada isilige benzer seyler çıktı herkes isilik dedi. Doktora götürdüler 11 tüp kan aldılar lösemi teşhisi konuldu 😢
deletedmom293 Yesimgulcakir kabarcık kabarcık olmuş bir de burası soguk hergün banyo mahveder en iyisi doktor
deletedmom293 [bilinmeyen] hayır normal giydiriyorum aslında acaba yediğim birşey sütten mi geçmiştir diye de düşündüm . En iyisi doktora götürmek bence